11 Mayıs 2013 Cumartesi

Wolfteam envanter hack indir 2013

Wolfteam Kategorimizin ilk yazısı olan Wolfteam Envanter hack hilesi Başlıklı yazımıza hoşgeldiniz  :)  . Arkadaşlar Bu konumuzda size Wolfteam oyunu'nun en çok tutulan sevilen popüler hilesi olan envanter hack hilesi 'ni paylaşacağım .


Wolfteam envanter hack 



Hilemiz ile wolfteam oyunun'da hızlı koşma , uçma gibi bir çok avantaja sahip olacaksınız ve rakiplerinizi kolayca avlayabileceksiniz . Hilemiz  WTS 'dir . Bir çok hilede olduğu hibi bu hile'ninde Virüs'lü versiyonları internette yayılmış durumda  sizler için virüssüz çalışan en güncel hileyi buldum ve paylaşımını yapıyorum . Öncelikle Hilemizin paylaşımına geçmeden Hile'nin kullanımını size anlatmak istiyorum

Kullanımı ;

İlk olarak oyuna login oluyoruz ( giriyoruz ) ve kamp seçeneğini tıklıyoruz .  Menüyü aşağıya alıp hilemizi yönetici olarak seçiyor aktif ediyoruz .  Programda Bulunan reklam'lara tıklanması gerekiyoru 2-3 kere tıkladıkdan sonra Login ( Giriş ) Butonu açılıyor .  Game ( oyun) Versiyon kısmından  Joygame Türkiye seçeneğini aktif ediyoruz daha sonra  Tekrar logine tıklıyoruz . Evet arkadaşlar artık hilemiz aktiftir tadını çıkartabilirsiniz : )




Wolfteam envanter hack



Hilemizin Çalıştığı Versiyonlar ;

Windows XP 64 bit 'de çalışmaktadır

Windows XP 32 bit ' de çalışmaktadır .

Windows 7 64 bit ' de çalışmaktadır.

Windows 7 32 bit ' de çalışmaktadır  .

Windows 8 64 bit  ' de çalışmaktadır.

Windows 8 32 bit ' de çalışmaktadır .

Diğer sürümlerin aksine hepsinde aktif olarak kullanabilirsiniz .

Hilemizin Özellikleri ;

Kurt Adam Hack

Mod Hack

Base'ye dönme ( Bu özellik ile doğduğunuz alana geri dönebiliyorsunuz )

Düşünce Can azalmaması ( Yüksek noktalardan aşağıya düşünce canınızda Eksilme olmuyor )

Anti şarjör  ( Sınırsız mermi )

Atak hızı ( Atak hızınızı artırır ard arda saydırırsınız :) )

Sınırsız Mermi ( Mermi'niz sınırsızdır ve hiç bitmez )

Hile Tüm serverler'de aktif olarak kullanılmaktadır ( Çalışmaktadır )


Öldüğün yerde Doğma özelliği ( En favori özelliklerinden Death ( Öldüğünüz ) yerde doğuyorsunuz bu özellik ile )




Kuramayanlar arkadaşlar için birde Kullanım videosu çektik buyrun ;



Hilemizin İndirme Linki ;   http://goo.gl/1INZf




Yine yapamayan arkadaşlar yorum olarak bize bildirirse en kısa sürede kendisine yardımcı olacağız





Tüm Virüs taramaları tarafımca yapılmıştır yinede indirdiğinizde bir taramada sizin yapmanız sizin için iyi olacaktır bizi takip etmeye devam edin en güncel hileler ile yine karşınızda olacağım .

29 yorum :

  1. çok güzel hile teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  2. joygame türkiye derken wolfteam türkiyemi ?

    YanıtlaSil
  3. anlattıklarının aynısını yaptım kardeşim 5 tane çarımda ban yedi apex-ban diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. apex ban hack ayrıdır yüzünden apex yemez

      Sil
  4. Bok gibi hemen ban yiyo

    YanıtlaSil
  5. abi bnların (silahların) kodu nerede

    YanıtlaSil
  6. arkadaş kamp seçiyom aşağı alıyom hileyi açıyom benm win xp hata veriyo açmıyo

    YanıtlaSil
  7. kardes kodları nereye yazacaz

    YanıtlaSil
  8. ban ne kadar süreli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 gün ban yiyor çarlar

      Sil
  9. indirme linkine tıkladığımda bastığımda slow speed diyorm sonra karakterleri yazıp download diyorum fakat indirmiyor ve şu yazıyor.
    CAUTION! From your IP range the limit of connections is reached
    sonrada 10 dk süre çıkıyor. Süre bittiğinde bir daha deniyorum yine aynı . Başka bir yerden linki yokmu bunun ?

    YanıtlaSil
  10. indirme linkinde sotun var ilgilenin lütfen

    YanıtlaSil
  11. Hile güzel de çar oyuna girdin mi ban yiyo ban yememek için ne yapacaz

    YanıtlaSil
  12. hileyi açıyorum oyunda t_10054 sunucusuyla bağlantı kesildi diyo hilsiz oynadığım zaman çıkmıyo

    YanıtlaSil
  13. amk 64 bitte çalışmı yo nasıl yapcaz uyumluluğu değiştircem xp yok

    YanıtlaSil
  14. abi hileyi yükledim yanlışlıkla kapattım şimdi ismini bulamıyorum ismini söylermisiniz sol alta yazayım

    YanıtlaSil
  15. kamp seçme yerinde duruyorum aşağı aldım hileyi açınca "İşlem başarılı olamadı wolfteam.bin yazıyo napıcam bilen söylesin.

    YanıtlaSil
  16. arkadaşlar bi bakarmısınız ben hileyi kuruom hemen ban yiyo nasıl yapcaz bunu

    YanıtlaSil
  17. Herşeyi harfi harfine yaptım ve ban yedim bu nasıl bir hack indirmeyin bence

    YanıtlaSil
  18. hileyi açyom slotları flan yazıom oyuna giriom bş olmuyu tabi ilk kamp seçme yerine geliyom

    YanıtlaSil
  19. Kardeşim her şey tamam teşekkürler , hilende hata yok , ama girdiğim zaman çar apex ban yiyor . Ben ban yiyebilir diye başka çar açıyorum , ama yani ban attığından da kullanamıyorum hileni . Buna ne yapabilirz hemen ilgilenmeni rica ederim .

    YanıtlaSil
  20. Kardeşim her şey tamam hile için teşekkür ederim ama ban yiyor ban yemese açıp zevkini çıkarcam ban yememesi için n apmalyım ? Beninle ilgilenmeni rica edeiyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşım wolfteam ın içinde acdc diyebir dosya var onu sill :)

      Sil
  21. ilk olarak herkeze SA ALEYKÜM MİLLET şimdi sorunuma geçiyom lütfen cevaplayın herkez cevaplasın kardeşim ben hayatımda hiç hile kullanmadım ben bu hileyi indirdim ve hiç bişey anlamadım bana hileyi anlatırmısınız wolfteamı açıyorum sonrada kutsal tapınaka giriyorum ve oda seçiyom mesala ölüm oyunu giriyorum oda 35 4 kişilik 40 puan 40 dakka başlatuyom oyunu sonra oyunu aşağıya alıp hileyi yönetici olarak çalıştırıyorum sonrada hile açılıyo ve ölüm oyunu diyom ve kırmızı özel 2 yi tıklayıp oyuna giriyorum sonrada oyuna bakıyom özel yok öğretici hackkı tıkla açılmaz yoksa derseniz bilgisayarı kapatıp tekrar açtım sonrada gine wolfteamı açıp oda seçtim ölüm oyunu ve wolfteamı aşağıya alıp hileyi yönetici olarak çalıştırdım sonrada ölüm oyunu öğretici hack ve kırmızı özel 2 ye tıkladım oyuna girdim gine olmadı lütfen bana çalışan bypassız hile verin yada bu hileyi bana nasıl çalıştığını öğretin bu arada hilenin nasıl çalışıcağını anlatmışsınız ama bişey anlamadım o yüzden lütfen bana hileyi öğretin yada yeni bir hile verin şimdiden TEŞEKKÜRLERRRRRRRRRRRRRRRRR ..... ARKADAŞLARRRRRR ......... :::::

    YanıtlaSil
  22. abi nasıl indircez bi türlü olmuo yardım edermisiniz?

    YanıtlaSil
  23. abicim ccleaner kullan 9 dk bkleme

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)