18 Mayıs 2013 Cumartesi

Metin2 yang hilesi ( Hack ) 2013

Metin2 yang Hilesi Başlıklı yazımıza hoşgeldiniz. Arkadaşlar bugün çok istenen o değerli hileyi paylaşmak için karşınızdayım metin2 yang hilesi 2013 son sürümünü sizlerle paylaşacağımn . Hilemiz ile sınırsız yang kasabilirsiniz hilemiz metin2 pvp serverlerinde çalışmaktadır özellikle emek serverlerde para kasmanın zor olduğu serverlerde işinizi çok kolay hale getirecek bir hile .

Metin2 yang Hilesi ( Hack ) 2013

Kullanımı ;

Metin2 Serveri açın  kullanıcı adı ve hesabınızı giriniz .

Hileyi açın ve kutucuklardaki alanları gerekli şekilde doldurunuz .

Başlat ' düğmesine tıklayın ve  aşağıdaki kutucuğun dolmasını bekleyin .

Kutucuk dolduğunda metin2 hesabınıza login ( Girin ) olun .


Ve Mutlu son yanglar 30 saniye içerisinde hesabınıza yüklenmeye başlayacaktır .




Hilenin Kullanım Videosu ;







Hile'nin İndirme Link'i ; http://bc.vc/1PQGVO 


Videoda Görüldüğü Gibi gayet açık bir şekilde Hile'nin kullanımı hakkında bilgi veriliyor takıldığınız Yerleri Yine çekinmeden yorum bölümü aracılığıyla veyahut iletişim bölümü aracılığı ile bizlere sorabilirsiniz . Sizler için çalışmaya devam edeceğiz Diğer Metin2 Hilelerin'de görüşmek üzere .

35 yorum :

  1. kardeş hata veriyo bu bu program

    YanıtlaSil
  2. hacı virüs var inmiyor yaa :(

    YanıtlaSil
  3. ARKADAŞLAR ŞUANA KADAR AÇAN OLDUMU AÇALBA

    YanıtlaSil
  4. virus programı kapa hileyi yap sonra ise hileyi yaptınya programı aç virüs kalmaz...
    bilgisayardakilerde temizlenir benim eset

    YanıtlaSil
  5. ya açan var mı

    YanıtlaSil
  6. indirdim çaılşrıtmaya çalıştım çift tıkladım ama olmadı bise

    YanıtlaSil
  7. açan var mı (indirdim çaılşrıtmaya çalıştım çift tıkladım ama olmadı bise)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 saniyeye inen şeylere tıklamayın hele exe yazıyorsa

      Sil
  8. ya çift tıklıom açımlıo

    YanıtlaSil
  9. La açılmıo çalışmayı durdurdu dio Acil çözümmm

    YanıtlaSil
  10. YAPAN VARMI NOLURRR

    YanıtlaSil
  11. denedim,hileniz gerçekten çok güzel çalışıyor.arkadaşlar eyer çalışmadıysa antivirüs programını kapatın ve şifrenizle id nizi dogru girdiginizden emin olun teşekkürller herkese iyi oyunlar.eyer tanışmak isteyen varsa samarra ch2 günde 12 saat onlaynım nickim de: EdiLee

    YanıtlaSil
  12. Beyler şu EdiLee Yalan inanmayın..

    YanıtlaSil
  13. surum guncelle dıo

    YanıtlaSil
  14. evet surumu guncelleyın dio

    YanıtlaSil
  15. Yaw nasıl şeyse çift tıkladım açmadı yardım yaw

    YanıtlaSil
  16. indiriyom şuan işallah calışır

    YanıtlaSil
  17. edilee atma lan atma edilee ymis oyunun en guclusu lan o mal

    YanıtlaSil
  18. yalan la bu :) adam çarı komple gösterir bastaki parayı gösterir inanmayın çalışmaz virüslü program çar çalmak için

    YanıtlaSil
  19. malmısınız la siz :) ıd şifre yaz diyo boşuna indirmeyin bile pc ye zarar

    YanıtlaSil
  20. Ya arkadaslar bikisi diyo oluyo bikisi diyo olmuyo napıyım arada kaldım benim bilgisayar wındows 7 ultimate bu işlemcide olanlar varsa eyer hile oluyasa haber versin indiriyim Şimdiden TşK .........................

    YanıtlaSil
  21. Calisiyomu calismiyomu kararsizim yapan varmi arkadaslAr

    YanıtlaSil
  22. çalıştırdım saol admin çok saol 2t para kastım 2 dk da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş dosyaları benle paylasirmisin bana mesaj at nasıl paylaşmasını gösteririm bilmiyosan

      Sil
  23. rar şifresi ne bilen var mı

    YanıtlaSil
  24. ben batuhan car calmak icin yapılmıs program inanmayın sız kerizmisiniz de buna inanıyorsunuz ıd sifre istemesinden belli xD

    YanıtlaSil
  25. beyler bakın yeni bi çar kurun onda deneyin sonra kendi çarınıza geçirin

    YanıtlaSil
  26. güncel yang hilesi bedava yang yükleme hilesi metin2yangservisi.tk

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)