1 Mayıs 2013 Çarşamba

Metin2 ticaret hilesi ( trade hack) 2013 çıktı



Evet arkadaşlar söz verdiğimiz gibi sizler için metin2 ticaret hilesi ' ni temin ettim ve bugün tanıtımıyla birlikte paylaşımını siz değerli üyelerime sunmak istiyorum . İlk başta şunları söylemek istiyorum Hile şuan piyasada çalışan tek hiledir videolarda'da göreceksiniz . İçinde hiç bir virüs ws. yoktur tarafımızca ayrıntılı incelenmiş taranmıştır .
Metin2 Ticaret hilesi (hack) 2013
Cixcocuk97 ve Dreamfancy gibi sitelerde'de paylaşımı yapılmış bir hiledir ama onların sitelerinde bazı virüsler tespit ettik ,gereken işlemleri yapıp hileyi kullanıma hazır hale getirdir .

Metin2 Ticaret hilesi ne işe yarar ?

Arkadaşlar Ticaret hilesi Sizin Oyundaki başka rakip playerlar'dan itemleri'ni kolay bir şekilde ele geçirmenizi sağlar . Rakibiniz ticarete itemini koyduğu anda artık item tek tuşla sizin olacak . Saatlerce item kasmaya son yarım saat içerisinde oynadığınız serverin en sağlam karakterini oluşturmuş olacaksınız . Rakip oyuncular size hayranlıkla bakacak ve hiçbiri sizinle savaşmak istemeyecek çünkü tek yiyeceklerini bilecekler :)
Hile 2-3 adet bahsettiğimiz gibi farklı platformda paylaşılmış ama dediğim gibi virüslü kullanılamaz haldelerdi ben tertemiz bir hale getirdim acele edip ilk siz sahip olabilirsiniz ve rakiplerinize büyük fark atabilir oyunun zevkine sonuna kadar varabilirsiniz !


Hile Bilgisayarımıza zarar verirmi ? 

Kesinlikle yukarıdada bahsettiğim gibi Hile 3 editörümle birlikte büyük bir titizlikle incelendi ve en sade hali ile sizlere sunuldu . Gönül rahatlığı ile bilgisayarınıza indirip kullanabilirsiniz .

Metin2 ticaret hilesi'ni hangi serverlar'da kullanabilirim ?

Hilemiz tüm metin2 pvp serverlar'da çalışmakla beraber malesef türk serverlerinde engellenmiştir . Ama kısa süre içerisinde türk'de çalışan hileyide temin edip sizlere sunacağım unutmayın biz bunun için buradayız !


Metin2 ticaret hack hilesi

Evet arkadaşlar Gerekli açıklamaları ve sorulan soruların cevalarını verdik şimdi geçelim Hilemizin kullanımına  ;


Hilemizin yazılı anlatımı ; 


 * İlk olarak verdiğimiz indirme linklerin'den Hilemizi bilgisayarınıza indiriniz .
* Dosyaların içerisinden çıkan m2pythonloader.mix  dosyasını metin2 klasorü'nün içerisine atınız .                   

* Hile'nin kullanılacağı yani oynadığınız private serverin root.epk ile root.eix dosyalarını  Unepk dosyası'nın  içerisine atıyoruz.

* Root klasorünü açıp uiexchange.py dosyası'nı source'nin içerisine atıyorsunuz . 

* unepk dosyamıza geliyoruz , tekrar paketle dedikden sonra pack'mizi kapatıyoruz .

* unepk ile kapattığımız rootları metin2'nin içerisine atıyoruz.

* Ve oyunumuza , Pvp serverimize giriş yapıyoruz .

* Oyuna giriş yaparken Phytonloader dosyası'na çift tıklıyoruz , Oyunumuzla birlikte oda açılıyor.

* Select seçeneğine tıklayıp system.py ' yi seçiyoruz ardından Run 'u tıklıyoruz  , Hilemizi tanımlıyor .

* Hilemiz artık kullanıma hazırdır arkadaşlar , sırada itemli gördüğümüz oyundaki kurbanlarımızı bulup çeşitli dil oyunla ile itemlerini ticarete koymasını sağlamak . En kolayından itemlerine bir bakabilirmiyim . Yada itemine değerinden fazla para teklif ederek ws.ws  sonrası'da bir tıka bakıyor  :) 


Arkadaşlar Hile'nin sağlıklı çalışması için karşı tarafın ticarete 3 adet'ten fazla item koymasını sağlayın . 


Yazılı Anlatımı anlamayan arkadaşlarımız için Buyrun Adım adım Ticaret hilesi'nin videolu anlatımı ;







Gelelim Hilemi'zi indirme adreslerine : 

Uploaded ile İndirme linki ; http://uploaded.net/file/a1kwvzs3






Herkeze Bol hack'li günler diliyorum  , Karşılaştığınız sorunları yorum olarak yollarsa'nız en kısa sürede cevap geleceğinden emin olabilirsiniz . Yeni hilelerimizde görüşmek üzere Bizi takip etmeye devam edin !

                                     






181 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. normal metin 2 için tic hilesi yokmu =

      Sil
    2. selamun akeykum abi sen nasıl yaptın anlatırsan çok memnun olurum iyi günler

      Sil
    3. Lan karakter atın item kalmıyo orda

      Sil
    4. nasıl yaptınız nolur soyleyın

      Sil
    5. combofix ilede tarattım runa basınca kapanıyo ????? hata veriyo log hatası virüslü

      Sil
    6. selamun aleyküm ben yapamadım kardes nasıl yapcaz anlatırmısınız

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. kardeşim runa basınca kapanıyo oyun nasıl düzelir bi söyle

      Sil
  3. BEN SİSTEM DESTEKLEMİOR DİYE Bİ HATA ALIORUM ACİL YARDIM ADMİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi işletim sistemi'ni kullanıyorsunuz hocam ?

      Sil
    2. Admin Çözum Bul Yardım Et

      Sil
    3. la bndede sistem desdeklmeio

      Sil
  4. RUN A BASTIGIM ANDA OYUNDAN ATIYOR VE LOG HATASI VERIYOR METİN2.CRATE_NO_APPOPRIATE_DEVİCE HAYASI VERIYOR YARIDM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Combo fix ile taratın bilgisayarı hile'yi engelleyen yazılımlar var bilgisayarınızda .

      Sil
    2. Aynen benımde admın

      Sil
    3. Admin her şeyi videodaki gibi uyguladım fakat oyuna girdğimde system.py yaprıyorum run diyorum oyunda atıyo yardımcı olabilir misin ?

      Sil
    4. aynısı banada oluyo yardımcı ol admin :(

      Sil
    5. admin bnm zırhı aldı gibi gozukuo zırhı alıo ama zırha hiç bişy yapılmıo

      Sil
    6. Kardes Ben Runa Tıkladıgımda Oyundan Atıo Ve ????? Htası Verio

      Sil
    7. özelden nasıl ulaşacaz

      Sil
  5. usta senın oyuna gırerken gırdıgın dosya warya ona tıklıyıp gırıorsun ya ben tıklıorum oyuna gırmıor hata werıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dandirik hileniz yüzünden pvpme giremiyom

      Sil
  6. hacı ????????? böyle bir hata alıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iletişimden ulaş bana yardımcı olayım

      Sil
    2. hacı combo fix den tarattıktan sonra olacakmı

      Sil
    3. combo fix bilgisayara zararlı değilmi

      Sil
    4. Doğru şekilde kullanırsanız Combofix 'in bilgisayara hiç bir zararı olmaz . Büyük bir ihtimalle sorunun çözülecektir bir çok arkadaş bu şekilde hata alıyordu combofiz ile çözdü . Yine çözülmesse özelden ulaşın bana .

      Sil
    5. abi yine yukledim runa basınca oyundan atıo
      2.si source adlı bi dosya gelmio upEPK E

      Sil
  7. Sa Yha Snn Girdiğin Dosya Bnde Çıkmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletişim den bana ulaşın team viever ile yardımcı olayım

      Sil
    2. kardeş bana da yardımcı olurmusun acil çok acil tv den bi ayarla

      Sil
  8. Çalıştırdım çok teşekkürler kardeşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çalıştıramadım ya
      unepk ile kapattığımız rootları metin2'nin içerisine atıyoruz. bunu anlamadım

      Sil
    2. Eksik Dosya Var

      Sil
  9. Giremeyenler Combofix ile programı taratıp denesinler arkadaşlar .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim
      yapıyorum tıklıyorum itemler geldi ticaret yaparken item degiştiremessin felan diyo ne oynuyo ne tıklanıo adam itemini giyo tekrar

      Sil
    2. kardesim bende ekran sürekli kaybolup gerigeliyor çok hızlı şekilde . yardımcı olurmusun facebook fahrettin_gacti01@hotmal.com

      Sil
    3. bna teamviverden yardım edemisin ?

      Sil
    4. teamwieverden yardımcı olurmusun kardeş ne olur acil ticaret hilesi ile ilgili

      Onlara yardımcı oldun bizede yardımcı ol KArdeş

      Sil
  10. Run'a bastığımda pvp serverim kapanıp acılıyor bir facebook versende baksan

    YanıtlaSil
  11. çalıştırdım hileyi çok teşekkür ederim admin bey

    YanıtlaSil
  12. kardeşim yapıyorum item ne oynuyo ne takılıo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyfendi Hile bazen buga girebiliyor silip tekrar yükleyip deneyin olacaktır . Bir çok arkadaşımız takır takır itemleri hacklemeyi başardı .

      Sil
    2. ben run a bastığımda oyun açılıp kapanıyormuş gibi ekran yanıp sönüyor xx26kerim@hotmail.com bu adresten bana ulaşabilirmisiniz ?

      Sil
  13. Allah razı olsun kardeş çalıştırdım çok teşekkür ederim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl çalıştırdın kardeşim bende source gelmiyor

      Sil
  14. kardeşim log hatasını bende alıyorum videolu bi çözüm veyatta Tw8'le yardımcı ola bilirmisin.?

    YanıtlaSil
  15. kardeş ?????????? yapıp oyundan atıyor yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  16. yaa bi türlü yapamadım yaa

    YanıtlaSil
  17. yaa bi türlü yapamadım...

    YanıtlaSil
  18. verdiğin hilede root dosyası yok kardeş

    YanıtlaSil
  19. verdiğin hilede root dosyası yok kardeş

    YanıtlaSil
  20. kardeş Allah rızası için herşey tamam sadece run a bastığında oyun kapanıyor herşeyi yaptım eksik bişey yok lütfen açıklar mısın ne yapmam gerektiğini run a bastığında oyun kapanıp eror yazısı geliyor

    YanıtlaSil
  21. Kardesım bak herseyi yaptım run a basıom kap karanlık oluyor bida hic düzelmıor :S

    YanıtlaSil
  22. Başka bi sitenin indirmesini werin ya uploaded olmuyo bnde .s

    YanıtlaSil
  23. yaa kardeşim source dosyasıgelmiyo yardım acill

    YanıtlaSil
  24. kardeşim source dosyası gözükmiyor yardım acccilllllllll

    YanıtlaSil
  25. yaw delircem o kadar tekrar metin2 yi yükledim ????? bu cıkıor evet hayır cıkıor bıda atıor Bide kapkaranlık Oluyor

    YanıtlaSil
  26. bende de ????? cıkıyr bana ulasırmısın

    YanıtlaSil
  27. kardeşim ben herşeyi yaptım ama mt2pythonloader.py yı attıgımda o py gelmıyor metin2 yi acınca yardımcı olurmusun_?

    YanıtlaSil
  28. Kardeşim bendede abdurrahmandaki gibi source dosyası gözükmüyor

    YanıtlaSil
  29. Oyunda py dosyasını inject ederken Microsoft Visual C++ Runtime Library Hatası Alıyorum yardım eder misiniz lütfen? Vista 32 bit işletim sistemi Vista Güncel Framework Güncel Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Güncel ona rağmen hata alıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olur musunuz lütfen?

      Sil
  30. başka bi site versen kardeş ben burdan indiremiyorum

    YanıtlaSil
  31. Kardeş herşeyi tam yaptım ama run diyince ekran yaklaşık 10 kere kararıyor ard arda sonra 3D graphics hatası veriyor ardından ????? ???? hatası geliyor yardım edersen sevinirim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  32. Beyler Soru ve sorunlarınız için https://www.facebook.com/Hileadasi?ref=hl facebook adresimizi beğenin oradan mesaj atın .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admin her şeyi yapıyorum olmuyor ??

      Sil
  33. Phytonloader dosyası yok yardımmmmm

    YanıtlaSil
  34. admın beni eklermısın ???? hatası alıyorum team verem facebook/zalimmmmmm

    YanıtlaSil
  35. deniyorum şimdi

    YanıtlaSil
  36. Admin ben hileyi tamamen yaptım adamları itemini felan caldım ama itemler takılmıyor ve karakter attıgında o itemler envanter'den gidiyor bu nasıl bir hiledir :D

    YanıtlaSil
  37. admin lütfen yardım et ya herşeyi doğru yapıyorum oyunu açınca log hatası veriyo clientinizi yenileyin hile vardır falan diyor oynadıgım pvp mmomt2 lütfen acil yardm edermns

    YanıtlaSil
  38. Yanıtlar
    1. acil aynen source ne ?

      Sil
  39. ADAMLA TİCARETE GELİYORM.. ADAMN ELNDEKİNİ ALDIKTAN SONRA NE GİYEBİLİYORM NE ATABİLİYORM ÖYLECE RESİM OLARAK DURUYOR..

    Herkesdede aynı sorun var...

    YanıtlaSil
  40. bu source nasıl geliyr orayı bi türlü yapamadım

    YanıtlaSil
  41. ARKADAŞLAR source KLASÖRÜNÜN İÇİNDE BENİM HİÇBİR DOSYA YOK NEDEN _?_ LÜTFEN YARDIMCI oLn

    YanıtlaSil
  42. RUN A BASTIGIM ANDA OYUNDAN ATIYOR VE LOG HATASI VERIYOR METİN2.CRATE_NO_APPOPRIATE_DEVİCE HAYASI VERIYOR YARIDM

    YanıtlaSil
  43. RUN A BASTIGIM ANDA OYUNDAN ATIYOR VE LOG HATASI VERIYOR METİN2.CRATE_NO_APPOPRIATE_DEVİCE HAYASI VERIYOR YARIDM

    YanıtlaSil
  44. this file contains anvalid data diyor yardımcı olan ?????

    YanıtlaSil
  45. Arkadaşlar Hileadasi facebook sayfamızdan sorarsanız sorularınızı oradan ayrıntılı şekilde çözümü sunuyoruz burayı takip etmek gerçekten zorlaştı Hileyi bir çok arkadaş çalıştırdı yine bir çok arkadaşta çalıştıramadı bize facebook üzerinden gelen sorunları çözdük bir çok arkadaşada yardımcı oldu metin2 ticaret hilesinde veya diğer hileler'de hata alanlar bize ulaşsınlar .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admin loaderi açamıyor yardım

      Sil
    2. kardes yardım edermisin http://www.facebook.com/ahmetcan.sener1?ref=tn_tnmn

      Sil
    3. kardeş team viewer dan yardımcı olursan daha iyi olur .

      Sil
  46. ben pvpye girdiğimde loader açılmıyor neden ?

    YanıtlaSil
  47. windows phyton loader ı açamadı diyor neden

    YanıtlaSil
  48. Ben Herşeyi Yaptım Adamın İtemi Geliyor Envantere Ama Giymiyor kullanmıyor neden ?

    YanıtlaSil
  49. Adminnn ya ben her seyi yaptım oyuna girierken karkterı sectın o arada oyunu acarken yuklenme doluo ama gornutu gelmıooo

    YanıtlaSil
  50. sa admin bende injector yok bi yardım etsen

    YanıtlaSil
  51. bendeki unepk hata verıor
    sizinki gibi unepk exe değil
    ltfnn yrdm

    YanıtlaSil
  52. Kardesm bnde o phytonloader bilinmeyen uygulama olarak gösteriyor açılmıyor bi yardım

    YanıtlaSil
  53. METİN2.CRATE_NO_APPOPRIATE_DEVİCE ve ardından LOG hatası geliyor admin kardeş bir ilgilenir misin? Ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  54. Kardeşim ben dediklerini aynen uyguluyorum fakat o dosya sende direk açılırken bende açılmıyo kendim açmaya çalışınca bilinmeyen dosya uzantısı diyo yine açmıo. Sistemim win8 bi yardımcı olursan sevinirim şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
  55. kardeş ben açma işlemini başlat diyorum ancak source diye bi klasör açılmıyor. sadece 'paketle-root' geliyor.

    YanıtlaSil
  56. ya ben yapamadım teamviverdan yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  57. kardes yardım edermisin http://www.facebook.com/ahmetcan.sener1?ref=tn_tnmn lütfen yapanlarda yardımcı olabilirmi ?

    YanıtlaSil
  58. https://www.facebook.com/UniversalGamerX admin ekle team viewer yardımı lazım

    YanıtlaSil
  59. Admin bana ulas bı ya dostum cok onemlı

    YanıtlaSil
  60. ADMİN HİLEYİ YAPTIM ADAMDAN ALDIM AMA İTEM GİYİLMİYO HEM BENDE GÖRÜNYO İTEM HEMDE ADAMDAN GİTMİYO OYUDN ÇKP GİRNCDE BNDEN YOK OLYO

    YanıtlaSil
  61. AYNEN ALİ BENDEDE AYNISI OLUYOR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hileyi İnject Etmiyceksiniz :)
      Direkt O Şekilde Girin Run Demeyin Boşa :)))
      Run Diyince Win8 Değilse Atar Run Demeden Ticaret Yapın Alırsınız itemi :)))))

      Sil
  62. YA KARDEŞ EKRAN KARARIYOR NE YAPACAM

    YanıtlaSil
  63. kardeş pvp lerde işe yarıyomu saltanatta

    YanıtlaSil
  64. kardeş ilk başta hepsini yapıyom unepk girdim onayladım o dasyolar geldi entere falan bastım sonra root ta girdim kestim öteki tara fa koyyalıcam ama senin o soyrce diye dosyaya koyduğun dosya yok o nasl olcak

    YanıtlaSil
  65. Çalışıyormu arkadaşlar hile

    YanıtlaSil
  66. KARDEŞ GİYİLMİYOR VE KAYBOLUYOR YA NE BÇİM HİLE

    YanıtlaSil
  67. Kardes bendede unepkle root.epk açarken ınvalıd procedure call or argument hatası alıyorum.Yardımcı olabilir misin?Bide bu sorunların windows güvenlik duvarının açık olmasıyla alakası olmaz demi

    YanıtlaSil
  68. unepk dan root.epk açarken ınvalıd procedure call or argument hatası alıyorum

    YanıtlaSil
  69. türkte çalışıomu

    YanıtlaSil
  70. Ben alıyorum itemi hiç bişi yapılamıyo iteme

    YanıtlaSil
  71. At hırsızı kaçışa bak :D

    YanıtlaSil
  72. Aga olmuyo oyundan atıyo

    YanıtlaSil
  73. Ben Bu Hileyi İndiriyorum Run Diyince METİN2 kAPANIYOR pLESSSSSSSSSSSS

    YanıtlaSil
  74. USTA BEN TÜM HERŞEYİ HARFİYEN YERİNE GETİRDİM RUN BUTONUNA TIKLADIĞIMDA MTN2 SAYFASI SÜREKLİ AÇILIP KAPANDI VE EN SONUNDA LAG VERDİ ???????????? DİE DE BİR HATA ARKASINDAN GELDİ NE YAPMAM GEREKİR

    YanıtlaSil
  75. Videodaki gibi yaptım fajak UnEPK klasörünün içine Source gelmedi neden olmuş olabilir yardım eder misiniz?

    YanıtlaSil
  76. HERŞEYİ YAPTIM USTA OYUNA GİRDİM DOSYAYI SEÇTİM RUN DEDİĞİM ANDA 3D GRPHİCK HATA VE SONRA ??????? DİYOR YAARDM

    YanıtlaSil
  77. Beyler böyle hataları engellemek için, virüs programını devre dışı bırakın + hackbypass programını indirin ve metin2 klasörünün içine atın...

    YanıtlaSil
  78. hile çalışmıyor oyundan attı

    YanıtlaSil
  79. Banada log hatası veriyor teamwiver dan yap ne olur ya

    YanıtlaSil
  80. BENDEDE AYNI SORUN VAR LOG HATASI VERİYOR LÜTFEN YARDIM ET

    YanıtlaSil
  81. Admin Run a bastığımda Log veriyor sonra ????? hatası çıkıyor. Lütfen iletişim adresini ver yada benimle iletişime geç www.fb.com/tlniksarlee

    YanıtlaSil
  82. kardes bende source kasoru yok acılll yardımmmmmmmm

    YanıtlaSil
  83. Admin run dediğim zaman log weriyor hata weriyor kapanıyo oyuna girip tic acıyorum adam item koyuyo kabule basıyorum item bna geliyo ama adam da duruyor item yani görüntüsü geliyor bna Yardım edebilirmisin acil ...

    YanıtlaSil
  84. kardeş ben yapamıyorum bana sen yaparmısın lüüüüütfeeen (ali yarar )

    YanıtlaSil
  85. Her yazılanı tek tek yaptım ama oyuna giriş yapıp run'a bastığımda hata alıyorum LOG hatası ve ?????????????????????????? çıkıyor altta evet hayır yazıyor lütfen yardım.

    YanıtlaSil
  86. kardeşim bu trde çalişiyormu peki

    YanıtlaSil
  87. Yahu hocam bunu select yapıyorum runa basınca ekran kapanıp kapanıp açılıyor nedendir acil yardım

    YanıtlaSil
  88. Kardeş oyuna giriş yapıyorum run 'a basıyorum ???? sorununu alıyorum. kardeş ts felan ugrasmak istemiyorum burdan çözümünü yazda yapalım .

    YanıtlaSil
  89. kardes kullandıgın windows sürümnü söylermisin

    YanıtlaSil
  90. team wiewer destegiyle yapabilecek varmı ?

    YanıtlaSil
  91. Dosya eksik olduğundan çalışmıyor :(

    YanıtlaSil
  92. Kardes ben hepsini yapıyorum ama Run a basınca bilgisayar kafayı yio:) napıcam yardım ediver :)

    YanıtlaSil
  93. Kardes Bana TWden Ulaşırmısın Acil [Çok Acıl Az Vaktim Var]

    YanıtlaSil
  94. kardeş bu pythonloader i nasıl çalıştırıcaz pvp ye girerken neyle açıcaz

    YanıtlaSil
  95. sa kardeş ben sizin paylastıgınız ticaret hilesini yapmaya calısıyorum ama m2PythonLoader bu dosyayı açamıyorum açmam için hangi program gerekli ? açılmıyorda ? gerekl program yüklü degil

    YanıtlaSil
  96. aga herşeyi yaptım en son aşamada metin 2 klasöründen dreamfancy torrent gibi bişey var o gelmedi normalden girdim ekran gidip geliyo yardımcı olrmsn

    YanıtlaSil
  97. Admin OtoPackli Bir PVP Oynuorum. Nasıl olucak ?

    YanıtlaSil
  98. 2:52 deki program bnde yok kardeşim aktif edemiyorum tam yapın bişeyi

    YanıtlaSil
  99. HEPSİNİ YAPTIM VE HİLE ÇALIŞTI..
    FAKAT HİLE SAHTE BİR TİCARET HİLESİ OLDUGUNDAN İTEMLER GELDİ FAKAT GİYELMİOYR ATILAMIYOR KULLANILAMIYOR!
    BOSUNA KENDİNNİZİ YORMAYN DENENMİŞTİR İNANMAYAN VARSA VİDEO CEKER
    KOYABİLİRİM :))) SAYGILAR DOĞUKAN ENGİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen kardeşim bende şaitlik yapıyorum ama adminin videosunda kabul diyince alıyo itemleri 2 3 kez dnedim öle bişi olmuyo

      Sil
  100. kardeş team veiwer dan yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  101. Kardeşim iletişim nerede.Bi yardımcı olsan bana hata veriyor.

    YanıtlaSil
  102. neden indirliyo kardeş bir yardımcı olurmusnuz

    YanıtlaSil
  103. başka upload yok mu mq yacvvvv

    YanıtlaSil
  104. Admin ben yaptım fakat RUN deyince LOG hatası geliyor ve soru işaretleri çıkıyor oyun tamamen kapanıyor yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  105. Kardeş bende source diye bir dosya gelmiyor ne yapacağımm ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banada Gelmiyor Bi yardımcı olurmsnz

      Sil
  106. sa beyler admin baska indirme sitesi yokmu kardesim saçma sapan seyler yukluyor bu linkte

    YanıtlaSil
  107. kardes dediğinin aynısı yaptım run diyince pvp ekranı gelip gidiyo gelip gidiyo sonra kapanıyo

    YanıtlaSil
  108. ARKADAŞLAR BOŞUNA GİRİP İNDİRMEYİNN YAPTIM BEN İTEM SİZE GELİYO YERE ATILMIYO KULLANILMIYO KARAKTER ATIN GİDİYOO

    YanıtlaSil
  109. kardeş hangi işletim sistemlerinde oluyo bnde olmuoda acilll

    YanıtlaSil
  110. Abi runa basıom sonra oyundan atıo ??????????? bişi gelio

    YanıtlaSil
  111. hileyi kuruyorum videodakı gibi oyuna girince system.py açıp run a bastıgım anda sayfa hızlıca gidip geliyor.
    sonra da log hatası alıyorum tamama basınca da ??? çıkıyor
    yardımcı olursan çok sevınırım.

    YanıtlaSil
  112. Kardeş SOURCE dosyası yok yardımcı olurmsnz

    YanıtlaSil
  113. Admn Nolur Tw Verim Yap Nolur Çok Lazım

    YanıtlaSil
  114. bende çalıştı ama giyemiyom bu sadece görünüş amaçlı galiba

    YanıtlaSil
  115. Selamun Aleyküm kardes ben itemi aldım ama karakter atıca item gittti sorunu çözün lütfen

    YanıtlaSil
  116. bende dream anti torent yok herşeyi yaptım videodaki gibi.

    YanıtlaSil
  117. bnm ki olmadı

    YanıtlaSil
  118. Kardeşim LOG HATASI VERIYOR NABACAM

    YanıtlaSil
  119. Ben de unepk deroot u seciyom acma işlemini baslat tıklanmıyor biri yardım etsin

    YanıtlaSil
  120. Dream anti torrent yokkı amk bizde

    YanıtlaSil
  121. La yaptım ama giyinmiyo

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)